loader

Ansatte

Succedo består av et profesjonelt team med rådgivere fra ulike bransjer og andre operative fag –og lederroller.
Vårt team har et svært solid og bredt nettverk å spille på, og vi bruker dette nettverket samt våre egen kompetanse for å sikre god kvalitet gjennom hele prosessen.

Morten Dreyer

Managing Partner

+47 97 97 55 12

md@succedo.no

Morten Dreyer, vår grunder, brenner for å sette sammen de rette teamene for kundene. Han utfordrer i forhold til det langsiktige kompetansebehovet og organisasjonens mål og utvikling og tenker gjerne ut av boksen for å finne de beste løsningene. Etter mange år i rekrutteringsbransjen og med sitt fokus på mennesker som en suksessfaktor, var det naturlig for Morten å etablere Succedo i 2014.

Morten rekrutterer innenfor spesialist- og lederrekruttering samt management for hire og midlertidige prosjektansettelser. Han skaper gode resultater gjennom sin løsningsorienterte arbeidsstil og ved å være en god samtale- og sparringspartner.

Han har jobbet i Ernst & Young, Egmont og som Partner i rekrutteringsselskapene Assessit og OPUS. Etter mange år i rekrutteringsbransjen og med sitt fokus på mennesker som en kritisk suksessfaktor etablerte Morten Succedo i 2014 med det formålet og utfordre det etablerte.
Morten har sin utdannelse fra Handelshøyskolen BI.


Morten Dreyer is Succedo's committed entrepreneur with profound industry experience, especially in specialist and managerial recruitment and management for hire.

Roger von Zernichow

Partner - Management Consulting

+47 91 34 81 28

rvz@succedo.no

Roger von Zernichow har i hele sin karriere jobbet med å sette sammen og utvikle mennesker og team, og syntes det er svært motiverende å bidra til at andre lykkes. Som leder er Roger lidenskapelig opptatt av kundefokus og organisasjonskultur, med en tydelig og utfordrende tilnærming for å drive forbedring og utvikling på tvers av organisasjoner.

Roger er partner i Succedo, og jobber som rekrutterer av lederstillinger og som rådgiver med hovedvekt på ledelse, kundefokus, endring og organisasjonsutvikling.

Han har mer enn 20 års erfaring som leder på ulike nivå i store organisasjoner som IKEA og Canal Digital. Han har hatt lederansvar innen kundeservice, CRM, prosjekt, strategi & organisasjonsendringer og kommer sist fra stillingen som administrerende direktør i Canal Digital. Roger har sin utdannelse fra BI og ulike lederutviklingsprogram.

Roger von Zernichow has more than 20 years of experience as a manager at various levels in large organisations, with special focus on customer orientation, development and innovation.

Ellen K.Lie Lome

Senior Advisor

+47 90 62 45 24

ekll@succedo.no

Ellen K. Lome startet å rekruttere i rollen som markedsdirektør og syntes etter hvert at dette var en av de morsomste sidene av jobben. «De rette menneskene på rett plass er kjernen i å lykkes» pleier Ellen å uttale. Markedsføreren i henne mener rekruttering er Employer Branding i praksis. Dette er en mulighet til å virkelig styrke sitt varemerke og alt for få griper denne muligheten.

Ellen jobber med rekruttering og utvelgelse til lederstillinger og fagstillinger i offentlig og privat sektor. Ellen jobber i tillegg som rådgiver med hovedvekt på ledelse, kommunikasjonsstrategi, omdømmebygging, kundereiser og organisasjonskultur.

Hun har mer enn 25 års erfaring fra privat næringsliv og ledererfaring fra selskaper som Microsoft, Telenor/Canal Digital, SuperOffice og ulike gründerbedrifter. Hun har hatt lederansvar innen kommunikasjon, digitalisering, merkevarebygging og strategi.
Utdannelsen har Ellen fra Norges Høyskole for Informasjonsteknologi (NITH), hvor hun har en Bachelor of Computer Science.

Eva Bangsund

Senior Advisor

+47 91 69 87 53

eb@succedo.no

Eva Bangsund har alltid arbeidet med mennesker og er opptatt av møtet med og mellom folk. Kontinuerlig kompetanseutvikling bør stå øverst på alle organisasjoners agenda for å nå de strategiske målene, er noe Eva pleier å si. Endring må omfavnes og er en naturlig del av alle organisasjoner.

Eva jobber med rekruttering og utvelgelse til lederstillinger og fagstillinger i offentlig og privat sektor. Hun jobber i tillegg som rådgiver med hovedvekt på ledelse, medarbeiderutvikling, employer branding og organisasjonskultur- og utvikling.

Eva har mange års erfaring fra Human Resource, flere års ledererfaring og har vært med på å utvikle HR-avdelinger til å bli en foretrukken business partner.
Hun er utdannet cand.paed fra Universitetet i Oslo, og har i tillegg en Master of Management fra BI.


Eva Bangsund has worked many years with Human Resource, has several years of management experience and has assisted many HR departments in becoming preferred business partners.

Åshild Austigard

Senior Advisor

+47 47 50 90 25

aa@succedo.no

Åshild Austigard har gjennom hele sin karriere vært opptatt av å bygge gode team og god organisasjonskultur. For å være synlig for de beste talentene må organisasjonen i tillegg bygge en solid merkevare som arbeidsgiver.

Åshild jobber med rådgivning og rekruttering herunder utvelgelse til lederstillinger og fagstillinger i offentlig og privat sektor.

Hun har mer enn 15 års leder- og prosjektledererfaring fra marked, kommunikasjon, salg og ledelse både nasjonalt og internasjonalt fra selskaper som Lyse, Altibox og L`Oréal med bl.a. merkevarestrategi, sponsorstrategi, kundereise og service design. Åshild er utdannet ved BI/Norges Markedshøyskole med hovedvekt på markedsføring, internasjonalisering og ledelse.


Øyvind Svenning

Senior Advisor/Department Manager Stavanger

+47 93 26 10 86

os@succedo.no

Øyvind Svenning er opptatt av å knytte dyktige folk sammen for å skape merverdi både for enkeltpersonen, teamet og organisasjonen. Øyvind brenner for godt arbeidsmiljø og hvordan dette påvirker den enkeltes prestasjonsnivå.

Øyvind jobber med rådgivning og rekruttering herunder utvelgelse til lederstillinger og fagstillinger i offentlig og privat sektor i tillegg til å ha ansvaret for Succedo sitt kontor i Stavanger.

Han har lang erfaring fra toppidretten og næringslivet med organisasjoner som Altibox. Øyvind har vært forretningsutvikler innenfor TV og innholdstjenester, salgssjef samt vært en del av deres forhandlingsteam. I tillegg er Øyvind en av gründerne bak aktivitetssenteret Actionball.

Julie Trønnes

Research Manager

+47 92 26 65 05

jat@succedo.no

Julie A. Trønnes startet først med rekruttering et godt stykke ut i sin arbeidskarriere.
I rollen som Research Manager får Julie både tilfredsstilt sin nysgjerrighet og videreutviklet sine analytiske evner. Julie har opparbeidet seg lang erfaring innen research, og er opptatt av riktig match for både kunde og kandidat.

Julie er ansvarlig for search prosessen og kandidattilfang til faste rekrutteringsprosesser. Hun bidrar både med kandidatevalueringer og holder tett kundekontakt. Julie utarbeider prosjektdokumentasjon og er en viktig bidragsyter i alle rekrutteringsprosesser.

Hun har flere års erfaring fra privat næringsliv, det være seg større selskap som Møller Gruppen, men også fra mindre selskap og gründerbedrifter. Julie har flere års erfaring fra topplederrekruttering fra Amrop. Utdannelsen har Julie fra Handelshøyskolen BI, hvor hun har en Bachelor i Markedsføring.

Julie Agnethe Trønnes has several years of experience as a Research Associate from both global and Norwegian recruitment environments.


Maria Storrødvann

Project Coordinator

+47 91 88 59 71

ms@succedo.no

Maria Storrødvann er vår prosjektansvarlige og for henne er det viktig at Succedo-opplevelsen ivaretas i alle ledd.

Maria jobber som prosjektkoordinator og itillegg til intern organisering og koordinering, har Maria ansvaret for bedriftens profil, hjemmeside og sosiale medier, hvor hun også får brukt sin kreativitet og sin estetiske sans i denne rollen.

Maria har mange års erfaring fra ulike bransjer, og har tidligere arbeidet som Office Manager, hatt ulike roller i retailbransjen, samt jobbet som Visual Merchandiser og Mac Designer. Maria har utdannelse innen media fra NTNU, og flere års studier innen design og markedsføring.

Maria Storrødvann works as Succedo's active project coordinator and brings together our various projects.

Amalie Skovlund Lones

Office Manager

+47 93 29 59 00

al@succedo.no

Amalie Skovlund Lones er vår Office Manager. Hun brenner for god service og at alle kunder og kandidater blir godt ivaretatt. Hun har bred erfaring innen koordinering og organisering etter flere år i rekrutteringsbransjen.

Amalie har ansvaret for oppfølging av administrative oppgaver internt og eksternt, og er den som er ansvarlig for den daglige driften av kontoret.

Tidligere har Amalie hatt administrative roller i selskaper innenfor bransjer som blant annet handel og klinisk forskning.

Amalie Skovlund Lones is Succedo's service-oriented Office Manager. She has extensive experience in coordination and organisation after several years as an Office Manager from the recruitment industry.
loader